‘Livros que nom lê ninguém’, de Isaac Lourido

  • Home
  • Outros
  • ‘Livros que nom lê ninguém’, de Isaac Lourido

O vindeiro venres, 9 de xaneiro, ás 20 horas, terá lugar a presentación de Livros que nom lê ninguém. Poesia, movimentos sociais e antagonismo político na Galiza. Con Isaac Lourido estará a profesora e crítica literaria, Ana Salgado.
Aquí podedes ler unha recensión do libro por Armando Requeixo.  Aquí a entrevista que Montse do Pico realizou ao autor, de onde tiramos esta declaración:
“Se a normalidade passa pelo paradoxo de que sejam as instituições públicas a planificar umas indústrias e um mercado cultural (e até a heterodoxia do sistema, como aconteceu com a nomeação de Lois Pereiro para o Dia das Letras Galegas de 2011) ou, noutro âmbito, pela promoção indiscriminada de qualquer produto que empregue a língua galega, a nossa cultura está condenada à desaparição num mundo em que não será capaz de marcar as suas próprias regras de funcionamento (a isso é ao que chamamos “autonomia”). A minha aposta pela diferença é, na verdade, uma aposta de fundo pela implementação de valores alternativos aos do capitalismo e aos do sistema cultural espanhol”

Livros que nom lê